Jesteś tutaj: Strona główna AKTUALNOŚCI

Autor: ExpertsInPharma.pl

Arechin – Efekt promocji Omnichannel do lekarzy Medycyny rodzinnej – wrzesień 2020

okładka magazynu
Ze względu na obecną sytuację pandemii COVID-19 i związanymi z nią licznymi ograniczeniami, działania omnichannel podejmowane przez branżę farmaceutyczną stały się kluczowe w komunikacji z lekarzami. Niniejszy biuletyn skupia się na opisie przypadku Arechinu – chlorochinie, która ze względu na możliwości leczenia osób chorych na COVID-19 znalazła się w centrum uwagi całego świata. Tak duże zainteresowanie było krótkotrwałe i ostatecznie okazało się nie do końca spełnioną nadzieją. W niniejszym materiale analizujemy działania omnichannel podjęte w celu promocji Arechinu do lekarzy.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.