Autor: ExpertsInPharma.pl
Bezpośrednie wizyty promocyjne u lekarzy – I co dalej?
Wraz z coraz większą liczbą zachorowań spowodowanych wirusem COVID-19 oraz zbliżającym się sezonem zimowym, promocja produktów farmaceutycznych w trakcie bezpośrednich wizyt u lekarzy napotyka kolejne trudności. Instytut PromoSense® opublikował dane pokazujące, jaki był performance wizyt Face to Face w trakcie pandemii. Jak pokazują dane z ostatnich dni, monitorowanie działań promocyjnych w kolejnych dniach będzie kluczowe, ponieważ po wcześniejszym zatrzymaniu wizyt Przedstawicieli Medycznych u lekarzy, dynamika rynku ponownie nasila się.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
GSK zawiera umowę na przejęcie CMG1A46 od Chimagen Biosciences w celu rozszerzenia portfolio immunologicznego
GSK oraz Chimagen Biosciences, prywatna firma biotechnologiczna, ogłosiły zawarcie umowy, na mocy której GSK przejmie od ...
Merck & Co. (MSD) za 1,3 mld USD przejmuje firmę Modifi Biosciences, wzmacniając swoje portfolio terapii przeciwnowotworowych
AbbVie za 1,4 mld USDprzejmuje firmę Aliada Therapeutics, wzmacniając swoje zaangażowanie w obszarze choroby Alzheimera oraz w rozwój pipeline w obszarze neurobiologii