Ferring Pharmaceuticals przedłuża współpracę z NuOrder
Agencja NuOrder ponownie będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii i przeprowadzenie kampanii dot. problemu jakim jest moczenie nocne u dzieci dla Ferring Pharmaceuticals. Kampania ma charakter edukacyjny, a jej celem jest budowanie świadomości i edukacja rodziców.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Aktualności
GSK zawiera umowę na przejęcie CMG1A46 od Chimagen Biosciences w celu rozszerzenia portfolio immunologicznego
GSK oraz Chimagen Biosciences, prywatna firma biotechnologiczna, ogłosiły zawarcie umowy, na mocy której GSK przejmie od ...
Merck & Co. (MSD) za 1,3 mld USD przejmuje firmę Modifi Biosciences, wzmacniając swoje portfolio terapii przeciwnowotworowych
AbbVie za 1,4 mld USDprzejmuje firmę Aliada Therapeutics, wzmacniając swoje zaangażowanie w obszarze choroby Alzheimera oraz w rozwój pipeline w obszarze neurobiologii