Fundacja Aflofarm rusza z ogólnopolską kampanią społeczną „Nie spal się na starcie”
Głównym celem kampanii jest promowanie postaw antynikotynowych wśród młodzieży w wieku 12-16 lat, a zwłaszcza walka z sięganiem po pierwszego papierosa. Organizatorem akcji jest Fundacja Aflofarm, a kampania swoim zasięgiem obejmie kluczowe media: prasę, telewizję, radio oraz media społecznościowe. Patronat nad akcją objął m.in. Minister Edukacji Narodowej.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Aktualności
GSK zawiera umowę na przejęcie CMG1A46 od Chimagen Biosciences w celu rozszerzenia portfolio immunologicznego
GSK oraz Chimagen Biosciences, prywatna firma biotechnologiczna, ogłosiły zawarcie umowy, na mocy której GSK przejmie od ...
Merck & Co. (MSD) za 1,3 mld USD przejmuje firmę Modifi Biosciences, wzmacniając swoje portfolio terapii przeciwnowotworowych
AbbVie za 1,4 mld USDprzejmuje firmę Aliada Therapeutics, wzmacniając swoje zaangażowanie w obszarze choroby Alzheimera oraz w rozwój pipeline w obszarze neurobiologii