Grupa Pharmena – notowana na GPW biotechnologiczna spółka, w ostatnich kwartałach prowadziła intensywne prace nad analizą rynku, rozwojem oferty produktowej oraz wprowadzeniem do portfolio nowych marek. Na wzrost sprzedaży Spółki w tym roku ma wpłynąć wdrożenie ok. 80 nowości na rynek drogeryjny i farmaceutyczny oraz wprowadzenie produktów pod markami kontrahentów. Jednocześnie Spółka chce rozwinąć kanał e-commerce wprowadzając nowe produkty na zagraniczne platformy m.in. Amazon.
Autor: ExpertsInPharma.pl
Pharmena rozwija kanały sprzedaży i wprowadza na rynek nowe marki kosmetyków

Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
Bristol Myers Squibb przejmuje 2seventy bio za 286 mln dolarów, kończąc umowę o podziale kosztów
Bristol Myers Squibb postanowiła przejąć swojego partnera w rozwoju leku Abecma, firmę 2seventy bio, za 286 milionów dolarów, ...
