Autor: ExpertsInPharma.pl
Pharmena rozwija kanały sprzedaży i wprowadza na rynek nowe marki kosmetyków
Grupa Pharmena – notowana na GPW biotechnologiczna spółka, w ostatnich kwartałach prowadziła intensywne prace nad analizą rynku, rozwojem oferty produktowej oraz wprowadzeniem do portfolio nowych marek. Na wzrost sprzedaży Spółki w tym roku ma wpłynąć wdrożenie ok. 80 nowości na rynek drogeryjny i farmaceutyczny oraz wprowadzenie produktów pod markami kontrahentów. Jednocześnie Spółka chce rozwinąć kanał e-commerce wprowadzając nowe produkty na zagraniczne platformy m.in. Amazon.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
GSK zawiera umowę na przejęcie CMG1A46 od Chimagen Biosciences w celu rozszerzenia portfolio immunologicznego
GSK oraz Chimagen Biosciences, prywatna firma biotechnologiczna, ogłosiły zawarcie umowy, na mocy której GSK przejmie od ...
Merck & Co. (MSD) za 1,3 mld USD przejmuje firmę Modifi Biosciences, wzmacniając swoje portfolio terapii przeciwnowotworowych
AbbVie za 1,4 mld USDprzejmuje firmę Aliada Therapeutics, wzmacniając swoje zaangażowanie w obszarze choroby Alzheimera oraz w rozwój pipeline w obszarze neurobiologii