Jesteś tutaj: Strona główna Career & Personal Development


O przekonywaniu bez przekonywania. O zaufaniu przed kompetencjami. Storytelling jako narzędzie budowy zaufania

Przypomnij sobie ostatnią interakcję z nowo poznaną osobą i moment, kiedy rozpoczęliście rozmowę. O razu wiesz, jaki będziesz miał do niej stosunek czy szukasz pewnych „informacji”? Amy Cuddy, psycholog społeczny, profesor w Harvard Business School od ponad 15 lat bada pierwsze wrażenie. Co o nim decyduje? Badaczka twierdzi, że kiedy spotykamy kogoś po raz pierwszy, w sposób nieświadomy szybko staramy się ustalić czy możemy zaufać tej osobie i czy jest osobą kompetentną. Dokładnie w tej kolejności.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.