Autor: Magdalena Bojko
Personal Branding w czasach pandemii koronawirusa
W związku z epidemią COVID-19 znaczna część naszej zawodowej aktywność została przeniesiona do sfery wirtualnej. Popularność zyskały wideokonferencje, projekty digital czy szeroko pojęta aktywność w sieci – również na biznesowo nastawionych portalach takich jak LinkedIn czy Xing. Rynek pracy przeszedł transformację w kierunku zdalnych rozmów rekrutacyjnych będących nowym doświadczeniem zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Ważną umiejętnością okazał się personal branding, czyli kreowanie marki osobistej i zarządzanie nią*. Trend zapoczątkowany został szczególnie w anglosaskiej tradycji biznesu i budowania wizerunku (zarządzanie osobą jako marką). Stał się bardzo popularny na całym świecie, w Polsce natomiast na szeroką skalę, od niedawna. Warto spojrzeć w kierunku Stanów Zjednoczonych. To właśnie politycy zza oceanu stanowią doskonały przykład budowania i kreowania wizerunku.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję