Autor: Piotr Zglinicki
Sprzedać siebie najlepiej jak się da. Czyli o co chodzi z tym personal brandingiem
Od kilku lat zmiany w rynku farmaceutycznym zdecydowanie nabrały tempa. Dotyczą one oczywiście wielu aspektów – począwszy od sposobu docierania do klientów na strukturze zatrudnienia skończywszy. Model Business Unitów wydaje się być najpopularniejszy, a stanowisko dla doświadczonego i wszechstronnego specjalisty często zastępuje parę dotychczasowych etatów. Już chyba nikt nie ma wątpliwości, że pracodawcy tam gdzie się da będą ciąć koszty. Pozostaje zatem pytanie – czy ja mam realne szanse utrzymać swoją aktualną pozycję? Czy mój pracodawca zdecyduje się na kontynuację współpracy ze mną, a nie z innymi osobami, których etaty zostaną zredukowane? Czy wreszcie moja wiedza, umiejętności i znajomość rynku pozwolą mi znaleźć równie atrakcyjną posadę gdzie indziej?
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję