Jesteś tutaj: Strona główna Numer 2/2017


Problemy z partnerstwem w farmie... i jak je rozwiązać. Nowe podejście do ożywienia współpracy w branży farmaceutycznej

Współpraca partnerska umożliwia firmom farmaceutycznym poszerzanie kompetencji, wykorzystanie większych zasobów i minimalizowanie ryzyka. Poprzez dzielenie się ekspertyzą, zasobami, i zyskami, tego typu inicjatywy biznesowe posiadają potencjał przynoszenia znaczących zwrotów z zainwestowanych wartości. W badaniu przeprowadzonym przez CMO Council, 85% przebadanych firm stwierdziło, że umowy partnerskie i alianse są niezbędne i ważne dla ich biznesu. Nadal jednak blisko połowa z nich odnotowała wskaźnik niepowodzeń umów partnerskich na poziomie 60% lub wyższym.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.