Role, dole i niedole Menedżera w Branży Farmaceutycznej
„Wojownicy Rynku”, „Szermierze Negocjacji”, różnie ich nazywają – Przedstawiciele Medyczni, bo o nich tu mowa. Niezależnie od kultury danej organizacji, niezależnie od rodzaju firmy (generyczna, czy oryginalna), to właśnie oni tworzą ich wizerunek, są ambasadorami marek, wizji, misji i wartości poszczególnych Firm. Byli, są i zawsze będą najważniejsi w tej branży. Kiedy pytani jesteśmy przez różne firmy, jak inwestować w tych „Komandosów budowania relacji” zawsze odpowiadamy tak samo – inwestujcie w ich szefów, w I-wszy, II-gi szczebel zarządzania. Dlaczego? Ano dlatego, że to właśnie szefowie pełnią kluczową rolę w budowaniu i funkcjonowaniu tych zespołów. Inwestując w nich inwestujecie w całe zespoły. I to bez znaczenia czy dotyczy to Sprzedaży lub Marketingu, czy innych działów. Z jakimi zatem rolami i wyzwaniami mierzą się szefowie? Jak postrzega ich świat, a jak postrzegamy my? Zapraszamy do lektury cyklicznych artykułów, gdzie analizować będziemy szefowskie role, dole i niedole oraz jak sobie z nimi radzić.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję