Jesteś tutaj: Strona główna Numer 2/2019


Jak organizować i efektywnie zarządzać konferencjami?

Do Pharma Marketingu bardzo odważnie wkraczają nowe technologie, każdego dnia stawiają kolejne pewne kroki. Można powiedzieć, że rozgościły się tu już na dobre. Swoje miejsce znalazły między innymi w procesie organizacji i zarządzania konferencjami, szkoleniami, warsztatami czy spotkaniami firmowymi. Stały się narzędziem, które jak powiedział mi nasz rozmówca, łączy w sobie wygodę, niezawodność działania, oszczędność czasu i bezpieczeństwo.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Adres e-mail*
Hasło*
 

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.