Jesteś tutaj: Strona główna Numer 3/2016


Zza Biurka i z Pola. Komunikacja, Management, …a co potem??? Inspiracja!!!

Wiem, wiem, że może trochę powtórzę się, bo już kiedyś poruszyłem tę kwestię, ale nie jestem w stanie nie powrócić do tematu, jaki nurtuje mnie coraz bardziej, zwłaszcza kiedy mam z tym do czynienia na co dzień. A mam na myśli komunikację ze środowiskiem medycznym. Wiele danych wskazuje na to, że jako firmy farmaceutyczne walczymy o miejsce w „głowie lekarza” dla naszego produktu, coraz bardziej za pomocą alternatywnych kanałów dotarcia: mediów społecznościowych, Internetu, mailingów, e-mailingów i kliku innych sposobów. Przedstawiciel cały czas jak najbardziej TAK, ale z wielu powodów chcemy znaleźć alternatywną drogę. I teraz kilka słów czy też opinii na ten temat.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.