Jesteś tutaj: Strona główna Numer 3/2018


Nowa (Rozszerzona) Rzeczywistość w branży farmaceutycznej. Jak rozszerzona rzeczywistość może wesprzeć strategie komercjalizacji w przemyśle farmaceutycznym?

Rzeczywistość rozszerzona (ang. Augmented Reality – AR) zyskała szeroki rozgłos latem 2016 roku dzięki intrygującej grze, Pokémon Go. Jednak obecnie AR nie służy już jedynie zabawie. Ta przełomowa technologia, dzięki zdolności połączenia świata wirtualnego ze światem fizycznym, może przyczynić się do przemiany w sposobie prowadzenia biznesu w wielu sektorach gospodarki. Konkretnie, AR transmituje żywy obraz z realnego otoczenia, który zostaje rozszerzony przez komputerowo generowane obrazy 3D. Obraz cyfrowy może zostać przeskalowany i precyzyjnie wpasowany w świat fizyczny, dzięki wykorzystaniu aplikacji AR oraz kamery w urządzeniu mobilnym.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.