Autor: Peter Vanovertveld , Thomas Bertels
Market Access odkryty na nowo
Najważniejsze kroki we wdrażaniu modelu „patient access” przyszłości
Kiedy Baxalta Inc. została odłączona od firmy Baxter w lipcu 2015 r, firma zyskała niepowtarzalną szansę zaprojektowania i zbudowania od początku kompetencji market access niezbędnych do odnoszenia sukcesów jako niezależny, warty 6 miliardów USD biznes. Baxalta wybiegła 5 lat do przodu w poszukiwaniu tego, co według niej stanie się trendem w branży. Zdefiniowała wartości z perspektywy decyzji mających wpływ na market access i określiła kompetencje niezbędne firmie, przygotowując w ten sposób nową organizację i role tak, by osiągnąć ostateczne cele – zaopatrzyć pacjentów w leki, których potrzebują po akceptowalnej cenie.
Kiedy Baxalta Inc. została odłączona od firmy Baxter w lipcu 2015 r, firma zyskała niepowtarzalną szansę zaprojektowania i zbudowania od początku kompetencji market access niezbędnych do odnoszenia sukcesów jako niezależny, warty 6 miliardów USD biznes. Baxalta wybiegła 5 lat do przodu w poszukiwaniu tego, co według niej stanie się trendem w branży. Zdefiniowała wartości z perspektywy decyzji mających wpływ na market access i określiła kompetencje niezbędne firmie, przygotowując w ten sposób nową organizację i role tak, by osiągnąć ostateczne cele – zaopatrzyć pacjentów w leki, których potrzebują po akceptowalnej cenie.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję