Jesteś tutaj: Strona główna Numer 6/2015

Autor: Eric Bernabei , Nancy Beesley

Myśl Globalnie, Działaj Lokalnie

Najskuteczniejsze sposoby sprawienia, aby globalne kampanie marki działały na całym świecie

W świecie globalnego marketingu funkcjonuje pewien paradoks. Żyjemy w czasach, kiedy oczekuje się, że przekaz może zostać rozproszony natychmiast niezależnie od wielkich różnic czasowych, językowych lub geograficznych. Obecnie jesteśmy połączeni bardziej niż kiedykolwiek w historii, ale nadal nie stanowimy zunifikowanego świata. Istnieją ogromne różnice pomiędzy tym, co nas motywuje, co nas inspiruje i co prowadzi naszą markę w stronę sukcesu, w zależności od kontynentu i kultury. Ale nadal myślimy o „globalizacji” tak, jakby nasza kampania marketingowa była możliwa do realizacji na zasadzie analogii, z naszymi lekarzami i pacjentami na całym świecie.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.