Autor: Krzysztof Gersz
Studium Przedstawicieli Firm Farmaceutycznych 2015
Nowe technologie wsparciem w dotarciu do odbiorców promocji
Od dłuższego czasu obserwuje się rosnące zainteresowanie branży farmaceutycznej aptekami, jako źródłem potencjalnego wzrostu sprzedaży. Jest to związane w dużej mierze ze zmianami w otoczeniu prawnym. Pomimo tego, lekarze pozostają najważniejszą grupą docelową wszystkich segmentów rynku. Co więcej, producenci leków wkładają coraz więcej energii w zwiększanie efektywności działań promocyjnych skierowanych do lekarzy oraz poszukują coraz to nowych możliwości wyróżnienia się na rynku i uzyskania przewagi konkurencyjnej. Jednym z kierunków rozwoju jest wykorzystanie nowych technologii w poprawie efektywności i dotarcia do odbiorców promocji.
Od dłuższego czasu obserwuje się rosnące zainteresowanie branży farmaceutycznej aptekami, jako źródłem potencjalnego wzrostu sprzedaży. Jest to związane w dużej mierze ze zmianami w otoczeniu prawnym. Pomimo tego, lekarze pozostają najważniejszą grupą docelową wszystkich segmentów rynku. Co więcej, producenci leków wkładają coraz więcej energii w zwiększanie efektywności działań promocyjnych skierowanych do lekarzy oraz poszukują coraz to nowych możliwości wyróżnienia się na rynku i uzyskania przewagi konkurencyjnej. Jednym z kierunków rozwoju jest wykorzystanie nowych technologii w poprawie efektywności i dotarcia do odbiorców promocji.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję