Sztuka Osiągania Rezultatów - sprzedaż, szkolenia i wdrożenia 2016
Przełom roku, zwłaszcza w farmacji, to z jednej strony środek sezonu, z drugiej zaś jak zawsze ostatnie przymiarki do nowego budżetu. W tym roku rynek wrócił na ścieżkę wzrostu i ma szansę utrzymać trend w następnych latach. Niezależnie od bieżących prognoz, podstawowy cel większości organizacji biznesowych, także w farmacji, pozostaje od początku właściwie niezmienny i jest nim zwiększenie sprzedaży oraz szeroko rozumiana poprawa jej efektywności. Metodologie rozwoju sprzedaży i ich dopasowanie do zmieniającego się otoczenia ewoluują z czasem, przenosząc się w różne obszary i nowe media, jednak u swoich podstaw nadal funkcjonują jako podstawowe zasady doboru optymalnej ścieżki działania. Zasadne są więc pytania, jakie elementy wpływają na wzrost sprzedaży? Jakie parametry trzeba wziąć pod uwagę, aby osiągać zamierzone cele? Czy szeroko rozumiane szkolenia powodują spodziewany wzrost efektów?
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję