Jesteś tutaj: Strona główna Numer 6/2015


To co mierzysz zostanie wykonane

Bardzo częstym słowem używanym w przemyśle farmaceutycznym jest słowo „wyniki”. Wiele osób, menedżerów i przedstawicieli medycznych prowadzi dyskusje i głęboko wierzy w KPI (Key Performance Indicators). Brakuje jednak definicji słowa „wyniki” a wyraz ten wykorzystywany jest bardzo niechlujnie i niezgrabnie. Wyniki mogą być czymś pomiędzy wkładem i rezultatem. Pomimo braku jasnej definicji, wskaźniki KPI wywierają silny wpływ na całą firmę:
1. KPI wpływają na egzekucję strategii
2. KPI są podstawą dla wyliczania premii
3. KPI wpływają na nawyki ludzi
4. KPI wpływają na stan umysłu
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.