Jesteś tutaj: Strona główna Sales & Marketing

Autor: Andrzej Kochanek 4VALUE , Paweł Haponiuk

Matematyka handlowa, cz. 2. Wzrost roli Menedżerów Sprzedaży oraz KAM/KAS jako specjalistów ds. kluczowych klientów

Wraz ze zmianą modelu dystrybucji, jaka następuje na rynku, tj. tworzeniem się scentralizowanych sieci sprzedaży, zarządzanych przez centralny dział zakupów – kierowany coraz częściej przez osoby z FMCG – producenci muszą dostosować strukturę zespołów sprzedażowych i ich umiejętności do wymogów rynku. Znacząco rośnie rola Menedżerów sprzedaży oraz KAM/KAS – jako specjalistów ds. kluczowych klientów.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.