Jesteś tutaj: Strona główna Sales & Marketing

Autor: Hanno Wolfram

Naprawdę duże transakcje – Przedstawiciel Medyczny czy Key Account Manager?

okładka magazynu
Kiedy menedżerowie w pharmie mówią o "sprzedaży" ich pierwszym skojarzeniem są tradycyjne zespoły sprzedażowe. Przedstawiciele medyczni promują leki do lekarzy w nadziei zwiększenia liczby zapisanych recept. Niezależnie od wielu innych rzeczy, pandemia Covid-19 nauczyła nas, że transakcje w przemyśle farmaceutycznym nie kręcą się już wokół kilku pacjentów w gabinecie lekarskim. Naprawdę duże sprzedaże osiągane są za pośrednictwem wielomilionowych transakcji wyrażonych w Euro. Partnerami, z którymi w tym przypadku firmy farmaceutyczne zawierają umowy to Unia Europejska, rządy poszczególnych państw, rządy regionalne, władze województw, miast lub sieci aptek i szpitali.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Reklama

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.