Jesteś tutaj: Strona główna Sales & Marketing

Autor: Hanno Wolfram

Pharma a umowy instytucjonalne

okładka magazynu
Kiedy przemysł farmaceutyczny zwraca się do lekarzy z prośbą o przepisywanie konkretnego leku, niektórzy nazywają to sprzedażą. Osoby to czyniące są członkami sił sprzedaży. Interesujące jednak jest to, że w tego typu „biznesie” nie dochodzi ani do zakupu ani do sprzedaży. Z zupełnie odmienną sytuacją mamy do czynienia w chwili, kiedy przemysł farmaceutycznych zawiera komercyjne umowy z różnego typu instytucjami. Osoby reprezentujące organizacje farmaceutyczne w rozmowach z instytucjami, składające wiele różnych elementów w jedną, wielomilionową umowę, są kolektywnie nazywane Key Account Managerami.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Reklama

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.