Jesteś tutaj: Strona główna Sales & Marketing

Autor: Janusz Krupa

Promocja leków okiem lekarza POZ

okładka magazynu
12 miesięcy i 1 dzień
Gdy piszę ten tekst (05/03/2021) mija dokładnie 1 rok i 1 dzień od momentu zdiagnozowania „pacjenta 0” w naszym kraju. Przez cały ten czas system ochrony zdrowia działał w trybie awaryjnym. Pandemia koronawirusa z jednej strony uruchomiła szereg ciekawych, można nawet powiedzieć wręcz przełomowych, procesów, z drugiej ograniczyła dostęp pacjentów do tzw. „świadczeń zdrowotnych”.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Reklama

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.