Generowanie regularnych wzrostów sprzedaży jest marzeniem każdego managera.
W firmach, w których funkcjonuje huśtawka obrotów (raz te obroty są wysokie, innym razem zaś niskie) atmosfera robi się mocno nerwowa. Sytuacja ta jest niekorzystna nie tylko dla pracowników i managerów działu sprzedaży, ale tak naprawdę ten niepokój jest odczuwany w całej organizacji.
Autor: Artur Raba

Kto w Twojej firmie odpowiedzialny jest za zdobywanie nowych klientów i czy model ten działa naprawdę efektywnie?

W firmach, w których funkcjonuje huśtawka obrotów (raz te obroty są wysokie, innym razem zaś niskie) atmosfera robi się mocno nerwowa. Sytuacja ta jest niekorzystna nie tylko dla pracowników i managerów działu sprzedaży, ale tak naprawdę ten niepokój jest odczuwany w całej organizacji.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję