Jesteś tutaj: Strona główna Strategy & Leadership

Autor: Andrzej Kochanek 4VALUE

STRATEGIA FIRMY – STOP-LOOK-GO!® – zwinność w dynamicznych czasach

okładka magazynu
„Przewidywanie jest bardzo trudne, zwłaszcza jeśli chodzi o przyszłość” – Neil Bohr
Każdy kto porusza się w biznesie spotkał się z jakąś próbą opisania tego co nas otacza. Najbardziej rozpowszechnione podejście mówi o zmienności, niepewności, złożoności oraz niejednoznaczności (świat VUCA opisany pierwszy raz przez Amerykańską Akademię Wojskową po wojnie w zatoce), dodałbym jeszcze szybkość, nadmiarowość i „czarne łabędzie”? Trzeba zauważyć, iż dynamiki sytuacji nadaje fakt, że jeszcze nigdy w historii świata człowiek nie był bombardowany tak dużą ilością informacji w ciągu jednego dnia i to w ponad 90%’tach informacji negatywnych.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Reklama

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.