Digital Evolution for Pharma & Medical Forum - IV edycja
Data wydarzenia: 01.06.2023 do 02.06.2023Forum Digital Evolution for Pharma & Medical Forum to największe wydarzenie pierwszego półrocza w Polsce przeznaczone dla digital, product i brand managerów branży pharma & medical. Tegoroczna edycja gromadzi wiele wiodących firm farmaceutycznych, które będą omawiać problemy związane z cyfryzacją w sektorze zdrowia, a także zaprezentują swoje nowości.
Podczas tegorocznej edycji Digital Pharma uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać inspirujących prelekcji i paneli dyskusyjnych prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin, takich jak analiza danych, marketing farmaceutyczny, ochrona danych pacjentów, innowacje w produkcji leków, a także wyzwania związane z e-zdrowiem. W programie wydarzenia znajdą się także warsztaty praktyczne i sesje networkingowe.
W ramach konferencji eksperci oraz uczestnicy poszukają odpowiedzi na najważniejsze wyzwania stojące przed branżą pharma & medical:
W wydarzeniu udział wezmą przedstawiciele następujących firm: ABBVIE, ADAMED, ASTELLAS PHARMA, ASTRAZENECA, BAYER, BOEHRINGER INGELHEIM, BIOGEN POLAND, CHIESI, ISPIRATO, JOHNSON&JOHNSON, PFIZER, PHILIP MORRIS, POLFA TARCHOMIN, POLPHARMA, NOVARTIS, ROCHE, SANDOZ, SANOFI, TADEKA, ZENTIVA i wiele innych – docelowo spodziewamy się 170 gości.
– Digital Pharma to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce, skupiające wiodących ekspertów z obszaru farmacji i opieki zdrowotnej. Wierzymy, że tegoroczna edycja będzie niezwykle inspirująca i przyniesie nowe spojrzenie na innowacje w sektorze farmaceutycznym – powiedziała Anna Kępka, project manager konferencji Digital Pharma.
AGENDA FORUM:
https://digitalpharma.com.pl/program-1-dzien/
BILETY:
https://digitalpharma2023.registration-form.online/
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. 787 092 566
W ramach konferencji eksperci oraz uczestnicy poszukają odpowiedzi na najważniejsze wyzwania stojące przed branżą pharma & medical:
- Jak zwiększać skuteczność działań marketingowych?
- Jak digital i product manager mogą wspierać dział sprzedaży?
- Jak skutecznie wdrażać multi- i omni- channelowe kampanie marketingowe?
W wydarzeniu udział wezmą przedstawiciele następujących firm: ABBVIE, ADAMED, ASTELLAS PHARMA, ASTRAZENECA, BAYER, BOEHRINGER INGELHEIM, BIOGEN POLAND, CHIESI, ISPIRATO, JOHNSON&JOHNSON, PFIZER, PHILIP MORRIS, POLFA TARCHOMIN, POLPHARMA, NOVARTIS, ROCHE, SANDOZ, SANOFI, TADEKA, ZENTIVA i wiele innych – docelowo spodziewamy się 170 gości.
– Digital Pharma to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce, skupiające wiodących ekspertów z obszaru farmacji i opieki zdrowotnej. Wierzymy, że tegoroczna edycja będzie niezwykle inspirująca i przyniesie nowe spojrzenie na innowacje w sektorze farmaceutycznym – powiedziała Anna Kępka, project manager konferencji Digital Pharma.
AGENDA FORUM:
https://digitalpharma.com.pl/program-1-dzien/
BILETY:
https://digitalpharma2023.registration-form.online/
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. 787 092 566
Aktualności
GSK zawiera umowę na przejęcie CMG1A46 od Chimagen Biosciences w celu rozszerzenia portfolio immunologicznego
GSK oraz Chimagen Biosciences, prywatna firma biotechnologiczna, ogłosiły zawarcie umowy, na mocy której GSK przejmie od ...
Merck & Co. (MSD) za 1,3 mld USD przejmuje firmę Modifi Biosciences, wzmacniając swoje portfolio terapii przeciwnowotworowych
AbbVie za 1,4 mld USDprzejmuje firmę Aliada Therapeutics, wzmacniając swoje zaangażowanie w obszarze choroby Alzheimera oraz w rozwój pipeline w obszarze neurobiologii