Wydarzenie przygotowane jest wg. zasady problem solving: omówimy wyzwania i poszukamy rozwiązań w takich obszarach:
Digital Evolution for Pharma&Medical 2021
Data wydarzenia: 09.06.2021 do 10.06.2021Customer Engagement in hybrid reality
Wydarzenie dedykowane jest product, brand i digital managerom firm rynku farmaceutycznego i medycznego i wychodzi naprzeciw potrzebom firm, które w nowej rzeczywistości związanej z COVID-19 już na stałe włączyły rozwiązania cyfrowe w swój rozwój. Wspólnie będziemy szukać inspiracji do zrozumienia potrzeb pacjenta i HCP i szukać odpowiedzi na to jak ich zaangażować, jak wdrażać nowe formy kontaktu z nimi oraz jak dział marketingu może wspierać swojego przedstawiciela w ich nowym, hybrydowym modelu pracy jednocześnie włączając ich w komunikację omnichannelową. Podczas Forum posłuchamy rozwiązań z Polski i zza granicy.
Forum odbędzie się w wygodnej i bezpiecznej formule - 100% online.
Wydarzenie przygotowane jest wg. zasady problem solving: omówimy wyzwania i poszukamy rozwiązań w takich obszarach:
- JAK BUDOWAĆ RELACJE I ZAANGAŻOWANIE Z PACJENTEM I HCP W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI
- JAK STWORZYĆ WARTOŚCIOWY CONTENT W DIGITALU
- JAK OSIĄGNĄĆ SYNERGIĘ KANAŁÓW I JAK WYKORZYSTAĆ NOWE TECHNOLOGIE
- JAK MIERZYĆ I ANALIZOWAĆ DZIAŁANIA DIGITALOWE
- JAKA JEST ROLA MARKETINGU PODCZAS EWOLUCJI ZESPOŁU SALES FORCES W ŚWIECIE DIGITAL
Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in.:
Bayer, Pfizer, Boehringer Ingelheim, Novo Nordisk, Sanofi, Abbvie, Polfa Tarchomin, Adamed, Stada, Ferring, Eli Lilly, Janssen, Takeda, Zentiva, Merck, Sandoz, Chiesi, MSD, Novartis
więcej na: https://digitalpharma.com.pl/