Jesteś tutaj: Strona główna WYDARZENIA


Digital Evolution for Pharma&Medical 2021

Data wydarzenia: 09.06.2021 do 10.06.2021
Customer Engagement in hybrid reality

9-10 czerwca 2021, edycja online
 

Wydarzenie dedykowane jest product, brand i digital managerom firm rynku farmaceutycznego i medycznego i wychodzi naprzeciw potrzebom firm, które w nowej rzeczywistości związanej z COVID-19 już na stałe włączyły rozwiązania cyfrowe w swój rozwój. Wspólnie będziemy szukać inspiracji do zrozumienia potrzeb pacjenta i HCP i szukać odpowiedzi na to jak ich zaangażować, jak wdrażać nowe formy kontaktu z nimi oraz jak dział marketingu może wspierać swojego przedstawiciela w ich nowym, hybrydowym modelu pracy jednocześnie włączając ich w komunikację omnichannelową. Podczas Forum posłuchamy rozwiązań z Polski i zza granicy.

Forum odbędzie się w wygodnej i bezpiecznej formule - 100% online.
 
Wydarzenie przygotowane jest wg. zasady problem solving: omówimy wyzwania i poszukamy rozwiązań w takich obszarach:
 
  • JAK BUDOWAĆ RELACJE I ZAANGAŻOWANIE Z PACJENTEM I HCP W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI
  • JAK STWORZYĆ WARTOŚCIOWY CONTENT W DIGITALU
  • JAK OSIĄGNĄĆ SYNERGIĘ KANAŁÓW I JAK WYKORZYSTAĆ NOWE TECHNOLOGIE
  • JAK MIERZYĆ I ANALIZOWAĆ DZIAŁANIA DIGITALOWE 
  • JAKA JEST ROLA MARKETINGU PODCZAS EWOLUCJI ZESPOŁU SALES FORCES W ŚWIECIE DIGITAL  
 
Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in.:
Bayer, Pfizer, Boehringer Ingelheim, Novo Nordisk, Sanofi, Abbvie, Polfa Tarchomin, Adamed, Stada, Ferring, Eli Lilly, Janssen, Takeda, Zentiva, Merck, Sandoz, Chiesi, MSD, Novartis


Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.