W ramach projektu opisywane są:
Projekt jest skierowany do:
Tegoroczna edycja zawiera porównanie z 2015 rokiem
Źródła danych w projekcie:
Wyniki z projektu będą gotowe w listopadzie 2016.
Patronat medialny nad projektem objął Pharmaceutical Representative Polska
Projekt jest realizowany przez: agencję badawczo-analityczną IRCenter, Instytut Badań Pollster, PricePanorama - system do monitorowania cen i dostępności produktów w sklepach internetowych
Więcej informacji można znaleźć na stronie:
https://ircenter.com/p/raporty-syndykatowe/e-apteki-2016/
Wybrane wyniki z 2015 roku znajdują się na stronach:
https://ircenter.com/apteki-wsrod-polskich-internautow-marketing/
https://ircenter.com/apteki-internetowe-a-cena-lekow-wyniki-badan/
Wszystkich zainteresowanych zakupem raportu zapraszamy do kontaktu z Albertem Hupa (hupa.albert@ircenter.com)
e-apteki 2016
Data wydarzenia: 10.10.2016 do 31.10.2016e-apteki 2016 to syndykatowy, wieloźródłowy projekt opisujący rynek sprzedaży leków i suplementów diety w polskim internecie. Jego celem jest całościowy opis rynku – graczy i użytkowników – tak, aby pomóc w zaplanowaniu strategii komunikacyjnych, produktowych i sprzedażowych – aptekom i innym podmiotom, które chcą sprzedawać w ich ramach swoje produkty.
W ramach projektu opisywane są:
- rynek e-aptek w Polsce - liderów, wschodzące gwiazdy i peryferia i kategorie graczy
- wizerunek kategorii i poszczególnych aptek
- użytkowników e-aptek - segmentacja postawy wobec leków, produktów, reklam, telemedycyny i zdrowotnych IoT
- zachowania Customer Journey & Omnichannel
- efektywność działań reklamowych w kanałach cyfrowych
- ceny produktów i ich postrzeganie
Projekt jest skierowany do:
- aptek internetowych
- producentów leków i suplementów diety
- marek i produktów wschodzących na rynku aptek
- wszystkich zainteresowanych rynkiem e-zdrowia
Tegoroczna edycja zawiera porównanie z 2015 rokiem
Źródła danych w projekcie:
- Deklaracje – badanie CAWI zrealizowane na próbie n=1000 użytkowników aptek internetowych.
- Google – korzystanie z wyszukiwarek i trendy w korzystaniu ze słów kluczowych.
- Traffic i źródła ruchu na stronach aptek – dane estymowane z adserwerów.
- Skan cen produktów
Wyniki z projektu będą gotowe w listopadzie 2016.
Patronat medialny nad projektem objął Pharmaceutical Representative Polska
Projekt jest realizowany przez: agencję badawczo-analityczną IRCenter, Instytut Badań Pollster, PricePanorama - system do monitorowania cen i dostępności produktów w sklepach internetowych
Więcej informacji można znaleźć na stronie:
https://ircenter.com/p/raporty-syndykatowe/e-apteki-2016/
Wybrane wyniki z 2015 roku znajdują się na stronach:
https://ircenter.com/apteki-wsrod-polskich-internautow-marketing/
https://ircenter.com/apteki-internetowe-a-cena-lekow-wyniki-badan/
Wszystkich zainteresowanych zakupem raportu zapraszamy do kontaktu z Albertem Hupa (hupa.albert@ircenter.com)