Autor: ExpertsInPharma.pl
Pfizer prezentuje nowy logotyp symbolizujący strategię firmy na przyszłość
Obecnie o firmie Pfizer głośno jest przede wszystkim w kontekście walki z pandemią COVID-19, gdzie Pfizer wspólnie z BioNTech stoją na pierwszej linii frontu, ze szczepionką Comirnaty®. Jeszcze przed pandemią Pfizer rozpoczął prace nad nową identyfikacją wizualną, której elementem jest również zmiana logotypu. Firma uznała, że nadszedł idealny moment na zaprezentowanie nowej odsłony logotypu, co też uczyniła we wtorek 5 stycznia 2021 roku.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
Phil Krzyzek został wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA
W grudniu 2024 roku Phil Krzyzek został wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu INFARMY. Wybór nowego Prezesa jest konsekwencją złożenia rezygnacji ...
Novo Nordisk i Valo Health rozszerzają współpracę w celu odkrywania i opracowywania nowych terapii w obszarze otyłości, cukrzycy typu 2 i chorób sercowo-naczyniowych
Teva i Samsung Bioepis Zawierają Strategiczne Partnerstwo na rzecz komercjalizacji EPYSQLI® (eculizumab-aagh) w Stanach Zjednoczonych