Autor: ExpertsInPharma.pl
Skupiona na satysfakcji klienta NEUCA w 2020 roku uzyskała najwyższe wyniki w swojej historii
NEUCA w 2020 roku, w czasie wyzwań przed jakimi stanął rynek zdrowia w związku z pandemią COVID-19, zapewniała wsparcie, ciągłość dostaw oraz bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników. Realizując strategię rozwoju skupioną na satysfakcji klienta, Grupa podjęła liczne działania (m.in. interwencyjne zakupy maseczek) i przygotowała narzędzia wspierające finansowo i pozafinansowo klientów oraz pacjentów (wyposażenie aptek i szpitali w środki ochrony osobistej, a także zaoferowanie programu osłon antykryzysowych). W 2020 roku Grupa dostarczyła leki do blisko 13 tys. aptek i punktów aptecznych, 2,5 tys. szpitali i ZOZ-ów oraz 1,4 tys. innych podmiotów rynku około-zdrowotnego. Potwierdzeniem najwyższej sprawności logistycznej jest powierzenie Grupie NEUCA przez Rządową Agencję Rezerw Strategicznych (dawniej Agencję Rezerw Materiałowych) dystrybucji szczepionek przeciwko COVID-19. Do końca 2020 r. NEUCA była jedyną firmą, która prowadziła ten proces, a obecnie pozostaje liderem jego realizacji.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję