Autor: ExpertsInPharma.pl
Skupiona na satysfakcji klienta NEUCA w 2020 roku uzyskała najwyższe wyniki w swojej historii
NEUCA w 2020 roku, w czasie wyzwań przed jakimi stanął rynek zdrowia w związku z pandemią COVID-19, zapewniała wsparcie, ciągłość dostaw oraz bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników. Realizując strategię rozwoju skupioną na satysfakcji klienta, Grupa podjęła liczne działania (m.in. interwencyjne zakupy maseczek) i przygotowała narzędzia wspierające finansowo i pozafinansowo klientów oraz pacjentów (wyposażenie aptek i szpitali w środki ochrony osobistej, a także zaoferowanie programu osłon antykryzysowych). W 2020 roku Grupa dostarczyła leki do blisko 13 tys. aptek i punktów aptecznych, 2,5 tys. szpitali i ZOZ-ów oraz 1,4 tys. innych podmiotów rynku około-zdrowotnego. Potwierdzeniem najwyższej sprawności logistycznej jest powierzenie Grupie NEUCA przez Rządową Agencję Rezerw Strategicznych (dawniej Agencję Rezerw Materiałowych) dystrybucji szczepionek przeciwko COVID-19. Do końca 2020 r. NEUCA była jedyną firmą, która prowadziła ten proces, a obecnie pozostaje liderem jego realizacji.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję
Aktualności
GSK zawiera umowę na przejęcie CMG1A46 od Chimagen Biosciences w celu rozszerzenia portfolio immunologicznego
GSK oraz Chimagen Biosciences, prywatna firma biotechnologiczna, ogłosiły zawarcie umowy, na mocy której GSK przejmie od ...
Merck & Co. (MSD) za 1,3 mld USD przejmuje firmę Modifi Biosciences, wzmacniając swoje portfolio terapii przeciwnowotworowych
AbbVie za 1,4 mld USDprzejmuje firmę Aliada Therapeutics, wzmacniając swoje zaangażowanie w obszarze choroby Alzheimera oraz w rozwój pipeline w obszarze neurobiologii