Przeczytaj
Płyty tektoniczne sektora Biofarmaceutycznego. 7 rozwiązań planowania marki w 2017 roku.
Mamy nowy rok i nowe prognozy wspierane doświadczeniami roku ubiegłego. Często są one odkrywcze. Czasami błędne. Zawsze interesujące. To, czego wielu w naszej branży nie dostrzega próbując identyfikować nowe trendy, to zmiany jakie zachodzą pod naszymi stopami – płyty tektoniczne sektora biofarmaceutycznego. Te siły są tak olbrzymie, że będą przesuwać nasz biznes nie tylko w najbliższym roku, ale także w dającej się przewidzieć przyszłości. Potrafią zakłócić nawet najlepiej przemyślane plany marketingowe.Szanse pukają. Czy Europa otworzy drzwi?
Niepokoje, które pojawiły się w 2016 roku będą się powielały i zdominują agendę w Europie w 2017 roku. W kontekście przemysłu farmaceutycznego, znaczenie będzie miało to, na ile Europa zamierza pozostać rynkiem, w który innowacyjne firmy będą chciały się zaangażować. Klimat dla biznesu, który przez wiele lat był raczej łagodny, pomimo częstych narzekań ze strony szefów przemysłu lekowego, obecnie ulega gwałtownemu pogorszeniu.Droga w nieznane. Prognoza dla Branży 2017.
Przewrót napędzany populistycznymi hasłami wypowiadanymi zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Unii Europejskiej, wzbudza wiele wątpliwości przy próbie oceny trajektorii globalnego przemysłu farmaceutycznego. To, co jednak wątpliwości nie wzbudza, to pewność zmian.Dr Styczeń radzi. Metody odmładzania skóry.
Celem znacznej części zabiegów medycyny estetycznej jest poprawa wyglądu i stanu skóry. Wykonuje się je przeważnie, choć nie tylko, na odsłoniętych częściach ciała, ponieważ skóra starzeje się tam z reguły najszybciej.Efektywność wizyt promocyjnych Przedstawicieli w Polsce. Podsumowanie 2016 roku.
Zestawienie najefektywniejszych zespołów w 2016 roku promujących do lekarzy Kardiologów, Pulmonologów i Diabetologów.Sztuka prezentacji. W jaki sposób zakończyć prezentację, aby w pełni wykorzystać cały jej potencjał?
„Dziękuje bardzo – to wszystko.”Wielokrotnie byłem niestety świadkiem zakończenia prezentacji, które wyglądało właśnie w ten sposób. Albo kiedy pozornie pewni siebie mówcy nagle mruczą coś w rodzaju podziękowania i bez słowa wyjaśnienia siadają na swoje miejsce. NIGDY NIE POPEŁNIAJ TEGO BŁĘDU.
Szef z wizją. Dlaczego Millennialsi potrzebują lidera z wizją?
Jak wszyscy powoli zauważamy, obecnie wielki potencjał sprzedażowy każdej firmy – nie tylko farmaceutycznej – może stanowić zespół młodych ludzi skłonny „przenosić góryˮ, jeśli pociągnięty przez swojego lidera widzi sens zmagań i ma możliwość rozwijać swoje kompetencje. Jak wobec tego rzeczywiście je wspierać i razem kreować Gwiazdy Sprzedaży?Nowa praca. Czyli jak nie wpaść z deszczu pod rynnę?
Szukanie pracy lub jej zmiana pomału staje się rzeczywistością każdego dnia. Nic dziwnego – ciągłe zmiany w branży farmaceutycznej wymuszają większą rotację pracowników. Coraz rzadziej spotyka się ludzi, którzy pracują w jednej firmie kilkanaście lat. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że Ty też, wcześniej czy później, staniesz przed koniecznością zmiany pracy. Lepiej więc przygotować się do tego zawczasu. Poszukiwanie nowej posady z „nożem na gardle” poza tym, że jest średnio komfortowe, to z reguły przynosi gorsze efekty.Poprowadź Markę do Zwycięstwa!
Siedem metod skutecznej egzekucji działań w erze Gier Wojennych 2.0Osoby, które uczestniczyły w tradycyjnych grach wojennych w farmie, gdzie wewnętrzne zespoły profesjonalistów odgrywają role własne oraz role odpowiedzialnych za markę zespołów konkurencji, cieszyły się z 1-2 dniowych warsztatów. Z drugiej strony, dzieliły również wiele frustracji wywołanych tymi ćwiczeniami. Głównym powodem narzekań na tradycyjne gry wojenne jest to, że tak naprawdę nic się po nich nie zmienia.
Internet Rzeczy w Służbie Zdrowia
Zintegrowane ekosystemy odmienią przyszłą opiekę zdrowotnąSystemy opieki zdrowotnej znajdują się pod stałą presją konieczności redukcji kosztów, przy jednoczesnym zaspokajaniu potrzeb rosnącej i podupadającej na zdrowiu populacji. Pojawia się coraz więcej możliwości usprawnienia systemów, które mają służyć tak ogromnemu sektorowi. W szczególności pojawiające się nowe technologie, które zaspokajają obecnie inne, pozornie niepowiązane, potrzeby konsumentów.
25 LAT Izby Gospodarczej „FARMACJA POLSKA”
25 lat temu powstała Izba Gospodarcza „FARMACJA POLSKA” (IGFP). Jest pierwszą i najdłużej działającą organizacją w branży farmaceutycznej, zrzeszającą podmioty gospodarcze prowadzące w Polsce działalność w zakresie wytwarzania, importu oraz obrotu produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi.Tagi
Accord Healthcare, Actavis, Actelion, Adamed, Aflofarm, Allergan, Amgen, Astellas, AstraZeneca, Bayer, Berlin-Chemie/Menarini, Biogen, Bioton, Boehringer Ingelheim, Braster, Bristol-Myers Squibb, Celgene, Celon Pharma, Chiesi, EMA, Egis, Eli Lilly, Europejskie Centrum Immunoterapii Nowotworów, FDA, Gedeon Richter, Genzyme, Gilead Sciences, GlaxoSmithKline, Hasco-Lek, Hays Poland, Ipsen, Janssen, Johnson & Johnson, KRKA, Konsultant Medyczny, LEO Pharma, Marketing Farmaceutyczny, Mead Johnson, Merck, Mylan, Novartis, Novo Nordisk, Orion Pharma, Pfizer, Pierre Fabre, Polfarmex, Polpharma, Product Manager, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Ranbaxy, Reckitt Benckiser, Recordati, Regeneron, Roche, Sandoz, Sanofi, Sektor Farmaceutyczny, Servier, Takeda, Teva, USP Zdrowie, Unipharm, Valeant