Storrytelling w prezentacjach i wystąpieniach publicznych. Opowiadania, historie i metafory należą do jednych z najsilniejszych technik perswazji i wywierania wpływu.
Cztery lata temu brałem udział w dużej konferencji dotyczącej kierunków rozwoju biznesu i branży farmaceutycznej. W spotkaniu brało udział blisko 170 osób i drugiego dnia konferencji miałem przyjemność brać udział w prezentacji dotyczącej roli i znaczenia podejmowanych decyzji. Prowadzącym to spotkanie był trener biznesu z bogatym doświadczeniem biznesowym. Kiedy na sali zapadła w końcu cisza, popatrzył na publiczność bardzo uważnie i rozpoczął swoje wystąpienie od opowiedzenia historii dotyczącej jednego z managerów, z którym przez pewien czas pracował indywidualnie. Manager ten stał przed klasycznym dylematem decyzyjnym.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję