Jesteś tutaj: Strona główna Numer 4/2015


Dlaczego to robię i tu jestem?

Dzisiaj tempo zmian na rynku farmaceutycznym jest o wiele większe niż jeszcze kilka lat temu. W naturalny sposób wymaga to zarówno od przedstawicieli, ich menedżerów regionalnych, a także od menedżerów wyższego szczebla, dostosowania się do tego tempa. Rola menedżera polegająca wyłącznie na ustalaniu liczby wizyt, odpowiedniej ich częstotliwości i z odpowiednim przekazem, a następnie ich egzekwowania, już dawno odeszła do lamusa. Dzisiaj, aby odnosić sukcesy, menedżer musi wykazać się o wiele szerszym wachlarzem kompetencji oraz potrafić wszczepić odpowiednie zachowania w zespołach, którymi zarządza. O tym, na czym polega dzisiaj efektywne zarządzanie zespołami Przedstawicieli rozmawiamy z Pawłem Kwaśniewskim,
National Sales Managerem w firmie Novo Nordisk.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.