Jesteś tutaj: Strona główna Numer 4/2015

Autor: Mikołaj Pindelski , Paweł Ciąpała

Sales Coaching

C
oaching to niezwykle modne teraz i słowo i profesja i kierunek rozwoju przedstawicieli i ich szefów. W związku z tym, że stosunkowo nowe, związane z pozornie łatwymi czynnościami i obiecujące wielkie profity stosującym, w zasadzie coachem obwołuje się niemal każdy. Zarówno prowadzący hochsztaplerskie blogi i kanały na Youtube, podający dziesięć niezawodnych, złotych reguł lepszego życia (typu wstawaj rano, jedz śniadanie, uśmiechaj się przed lustrem itp.), prowadzący kursy typu zostań menedżerem w weekend, jak również ci, którzy faktycznie coachami są, czy ci, co świadomie stosują techniki coachingowe do osiągania lepszych rezultatów pracy swojej i innych.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.