Sprzedaż Konsultacyjna. Nowe pokolenie
W artykule w czerwcu tego roku pisaliśmy o czteropoziomowej piramidzie rozwoju i dojrzałości w sprzedaży. Dzisiaj chciałbym po pierwsze oddać głos młodemu pokoleniu sprzedawców, czyli osobom, które rozpoczęły przygodę ze sprzedażą na studiach i w krótkim czasie z sukcesem przeszły trzy poziomy sprzedaży. Po drugie chcielibyśmy kontynuować temat sprzedaży, tym razem koncentrując się na modelu stosowanym przez przedstawicieli na trzecim i czwartym poziomie „Piramidy Sprzedaży” – sprzedaży konsultacyjnej. Do opisania swojego podejścia i przygody z wdrożeniem sprzedaży konsultacyjnej zaprosiłem Bartosza Gadomskiego, studenta SGH i osoby, która w krótkim czasie stała się najpierw liderem Call Center, czyli sprzedaży przez telefon, a następnie najlepszym przedstawicielem w naszym zespole.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych subskrybentów! Zaloguj się lub wykup subskrypcję.
Zamów subskrypcję
Zamów subskrypcję