Jesteś tutaj: Strona główna Numer 5/2018

Autor: Rafał Waśniewski

W jaki sposób digital może zwiększyć efektywność Twojego zespołu?

Wielu ekspertów z naszego podwórka marketingu cyfrowego uważa, że głównym celem ich działania w biznesie farmaceutycznym jest zwiększanie przychodów firmy. Wymaga to od nich opracowania strategii współpracy międzydziałowej oraz ciągłego monitorowania skuteczności komunikacji z grupami docelowymi. Przemysł farmaceutyczny już dawano zauważył, jakie wsparcie może oferować digital marketing poprzez zwiększenie świadomości istnienia danej usługi lub produktu w obszarze komunikacji do HCP (Health Care Professional) czy pacjenta. Nie mniej ciekawym tematem jest zagadnienie: w jaki sposób zwiększyć efektywność działów sprzedaży dzięki narzędziom digitalowym?
Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Adres e-mail*
Hasło*
 

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.