Jesteś tutaj: Strona główna Numer 5/2015

Numer 5/2015 (październik-listopad)
Partner główny kategorii:

Przeczytaj
Kryteria oceny ofert. Porównanie stosowania kryteriów oceny ofert przez zamawiających w branży medycznej (marzec 2014 – marzec 2015).
Kryteria oceny ofert. Porównanie stosowania kryteriów oceny ofert przez zamawiających w branży medycznej (marzec 2014 – marzec 2015).
Ustalenie właściwych kryteriów oceny ofert jest jedną z najważniejszych czynności zamawiającego na etapie przygotowania dokumentacji przetargowej. Ich właściwy dobór stanowi o wyborze oferty, która będzie najkorzystniejsza cenowo lub będzie najkorzystniejszym bilansem ceny oraz innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
Recepta na ROI Farmy z Mediów Społecznościowych
Recepta na ROI Farmy z Mediów Społecznościowych
Pięć sposobów na znalezienie przez zespoły marketingowe wartości w mediach społecznościowych
Jawność Płatności: Kluczowe Kwestie Zgodności
Jawność Płatności: Kluczowe Kwestie Zgodności
Pięć kroków, jakie firmy mogą podjąć, aby możliwie najlepiej raportować i zarządzać danymi wymaganymi przez program Jawnych Płatności
Jak firmy farmaceutyczne mogą skutecznie wynagradzać pracowników w 2016 roku?
Jak firmy farmaceutyczne mogą skutecznie wynagradzać pracowników w 2016 roku?
Jest kilka segmentów rynku, które są szczególnie mocno regulowane przez prawo. Do takich branż z pewnością należy farmacja. Nowa ustawa dotycząca refundacji leków to tylko czubek góry lodowej, a ilość dodatkowych regulacji w postaci ustaw i nowelizacji dotyczących całego rynku medycznego i farmaceutycznego jest rekordowa. Dodać trzeba także wszystkie ogólne zmiany przepisów, którym podlegają podmioty prowadzące działalność gospodarczą.
Ludzie dzielą się na pasjonatów i łobuzów
Ludzie dzielą się na pasjonatów i łobuzów
Przeprowadzasz średnio 8-10 wizyt dziennie, ok. 50 w każdym tygodniu. Potem codzienna podróż do domu, 1-2 godziny. Ciągły kontakt telefoniczny. Wieczorem obowiązek raportowania wizyt i aktywności. Twój Szef pracuje z Tobą 1-2 dni w miesiącu. W weekend nadrabiasz zaległości; rodzinne, domowe, zakupy, zaległe spotkania. Bo w poniedziałek rano znowu zaczynasz. Raz na kwartał bierzesz udział w spotkaniu cyklicznym; 3-4 dni. Praktycznie jesteś w nieustannym biegu. Do tego chyba lubisz to… A to Twoje najlepsze zawodowe lata.
Zmień sposób szkolenia
Zmień sposób szkolenia
Działy Szkoleń i Rozwoju nie mają łatwego życia: niskie budżety, wysokie oczekiwania. Obecnie szkolenia i rozwój coraz częściej są nawet włączane w modny dzisiaj proces nazywany „Zarządzanie Talentami”. Lista oferowanych kursów, seminariów i warsztatów jest długa. Zwykle zaczyna się od warsztatów on-boardingu, obejmuje finanse dla „nie finansistów” i sięga tak daleko, jak outplacement. Inicjatywy działów Szkoleń i Rozwoju stale krążą nad każdym pracownikiem, gotowe do wzbogacania jej lub jego życia zawodowego oraz CV.
Zza Biurka i z Pola. Innowacje pilnie poszukiwane.
Zza Biurka i z Pola. Innowacje pilnie poszukiwane.
Temat 1.

Zwykliśmy mawiać, że świat wokół nas nieustannie pędzi do przodu i naprawdę musimy nieźle się namęczyć, żebyśmy nadążyli za nieustającymi zmianami, które zachodzą wokół nas. Żyjemy chyba rzeczywiście w takich czasach, że jedyne, czego możemy być pewni to fakt, że niczego nie możemy być pewni.
Co ma facebook do feedbacku? Czyli jak efektywnie wpływać na zachowania innych?
Co ma facebook do feedbacku? Czyli jak efektywnie wpływać na zachowania innych?
W połowie września br. cały świat obiegła elektryzująca wiadomość. Mark Zuckerberg – twórca Facebooka – najpopularniejszego serwisu społecznościowego (ok. 1,5 mld aktywnych kont) ogłosił oficjalnie, że firma w niedługim czasie wprowadzi nowy przycisk będący alternatywą dla popularnego „like’a” (lubię to).
14. Audyt Branży. Migające światło w tunelu przyszłości farmy.
14. Audyt Branży. Migające światło w tunelu przyszłości farmy.
Po wyraźnych wzrostach po przedłużającej się recesji, tegoroczny audyt wskazuje, że nasze 25 firm podwajają wysiłki w celu zapewnienia efektywności operacyjnej, która, w połączeniu z wyższą nauką, stwarza szanse na oświetlenie drogi w przyszłość w obliczu coraz bardziej skąpych płatników. Nigdy wcześniej związek rynku z reputacją wśród klientów nie był tak silny – bez takiego związku, bądź przygotowany na utratę reputacji i na wczesny upadek, twardszy niż kiedykolwiek w całej historii branży.
Tagi
Partner kategorii:
Partner kategorii:

Marketing farmaceutyczny, Przedstawiciel Medyczny, Przedstawiciel Farmaceutyczny, Praca. Pharma News. Fuzje. Przejęcia.

Ucz się od najlepszych ekspertów sektora farmaceutycznego.